Kim jest Fabler Bjorn?

Zwykły wpis

Image 

Wielu ludzi zastanawia się kim tak naprawdę jest Fabler Bjorn. Nie ma co ukrywać, Fabler jest jednym z wielu misiów wyprodukowanych dla międzynarodowej sieci sklepów meblowych i sprzedawanych w nich w ilościach przekraczających ludzkie pojęcie. Jednocześnie Fabler to istota obdarzona niezwykłą, jak na zabawkę, wrażliwością. Nie chce wiele mówić o dzieciństwie, ale zakładam, że nie należało ono do szczęśliwych. Dojrzewał w koszu przykryty kilkoma warstwami identycznych osobników i rosło w nim poczucie krzywdy. Tak bardzo chciał był kimś niezwykłym. Pewnego dnia postanowił uciec. Nikt z ludzi nie zwrócił nawet uwagi na brak jednego maleńkiego misia. Fabler długo tułał się po ulicach Krakowa w poszukiwaniu przyjaznego kąta. Nie musiał długo pukać, to nie Betlejem. Szczęście szybko się do niego uśmiechnęło: ludzie z Karmelickiej szeroko otworzyli swoje ramiona i serca. Godnie przywitali misio viatora. Fabler jeszcze tego samego wieczora, w oparach grzanego wina i przy kanapkach z pastą tahini, zdradził im swój sekret. 

– Nie jestem zwykłym misiem – rzekł. – Jako jeden z nielicznym moich sióstr i braci zostałem obdarzony misją. Mam szerzyć spokój ducha u ludzi, do których trafiam. Kiedy uda mi się sprawić, że stwierdzą u siebie stan przewlekłej szczęśliwości, wyruszam w dalszą podróż. Problem polega na tym, że aby uaktywnić moc, powinienem odnaleźć swoją tożsamość. Muszę dowiedzieć się, kim jestem naprawdę i dlaczego, mimo tysięcy bliźniaków, jestem wyjątkowy. Jestem wyjątkowy, prawda?

Ludzie wzruszyli ramionami. Nie wydają pochopnych sądów nawet dla sprawienia przyjemności smutnym misiom. W ich sercach zalęgła się jednak pewna rzewność i postanowili ułatwić misiowi drogę w głąb siebie. Wydaje im się, że znaleźli sposób…

Skomentuj

